آموزش مهارتهای آزاد هنرهای رزمی

* این دوره فعلا برگزار نمی شود، جهت اطلاع از دوره های آموزشی جدید این صفحه را مرور بفرمایید.

سبک های مختلف هنرهای رزمی از تنوع و پراکندگی بسیاری برخوردارند. اگرچه هدف تمام آنها در نهایت یکی است، اما تنوع و تاکید برخی از این سبکها روی برخی از تکنیک‌‌‌ها یا روش های خاص مبارزه باعث شده که بسیاری از علاقه مندان هنرهای رزمی در انتخاب رشته رزمی شان دچار سردرگمی شوند. سئوال «کدام سبک بهتر یا کدام سبک کامل تر است؟» سئوالی است که از طرف این علاقمندان بسیار پرسیده می‌شود. همین سئوال برای بسیاری از استادان هنرهای رزمی هم مطرح بوده است؛ کسانی که سبک ها و روش های مختلف را امتحان می کردند تا به توشه ی دانسته های خود اضافه کنند. بسیاری از آنان به این نتیجه رسیدند که هیچ سبکی کامل نیست و بهترین کار این است که فارغ از نام و عنوان رشته های مختلف رزمی، از هر تکنیک و روش سودمندی در هر رشته ای که باشد باید سود جست. بسیاری از آنان با همین اعتقاد روش های خودشان را پایه ریزی کردند. مرحوم «بروس لی» یکی از شناخته شده ترین هایشان بود. در دنیای رقابت های ورزشی رزمی – خصوصا در رده حرفه ای – هم این روزها شاهد رقابت های MMA هستیم که از همین تعریف «ترکیب کردن تکنیک های مختلف از هنرهای رزمی مختلف» الهام گرفته شده است.

دوره آموزش «مهارت های آزاد هنرهای رزمی» هم با همین نگرش طراحی شده است. شما در طول این دوره بدون تاکید بر سبک یا رشته ای خاص، مجموعه ای از تکنیک های پایه و کاربردی هنرهای رزمی شاخص را خواهید آموخت. در این دوره آموزشی برای افزایش سرعت در امر یادگیری از روش آموزشی ابتکاری خاصی استفاده می کنیم. اصولا مهارت در هنرهای رزمی نیاز به زمان دارد و در کوتاه مدت نمی توان در این رشته ها به مهارت رسید. اما بخش یادگیری را می توان با استفاده از روش های نوین آموزشی به طرز چشمگیری سرعت بخشید. من اسم این روش را گذاشته ام «دوپینگ در فراگیری هنرهای رزمی»!! صدالبته که منظورم معنی منفی دوپینگ و یا استفاده از داروهای محرک و کاذب نیست! بلکه با استفاده از این روش آموزشی که مبتنی بر شبیه سازی اصول تکنیک هاست، شما با کارکرد و اصول ظریف تکنیک های رزمی آشنا می شوید. درواقع شما اصول کارکرد تکنیک های رزمی را مثل یک فرمول میاموزید و پس از آن با برخورد با هر تکنیک و تاکتیک جدید، براحتی آن را در فرمول آموخته شده قرار داده و به سرعت آن را درک کرده، فرا می گیرید. این سیستم آموزشی همچنین کمک می کند تا پس از آن براحتی بتوانید از فیلم ها و کتاب های آموزشی که شاید قبلا چندان برایتان قابل درک نبوده است بهتر بهره ببرید.

این دوره می تواند برای کسانی که به «هنرهای رزمی» بدون توجه به سبک و رشته ای خاص علاقه مندند مفید باشد. آنان در طول این دوره مجموعه تکنیک های مفید از هنرهای رزمی مختلف را میاموزند. این دوره ممکن است برای بسیاری از این افراد کفایت کند و پس از آن تنها با تمرینات شخصی روزانه خودشان را اکتیو نگاه دارند. ضمن آنکه پس از آن هم با توجه به سیستمی که طبق آن آموزش دیده اند؛ براحتی می توانند برای افزایش دانسته های خود از ویدئو و کتاب های رزمی استفاده کنند. به علاوه هر زمان هم در آینده تصمیم بگیرند فراگیری یک رشته رزمی را به طور خاص شروع کنند طبیعتا پیشرفتشان در آن رشته نسبت به سایرین فوق العاده سریع تر خواهد بود.

نحوه برگزاری کلاس(ها): خصوصی در محل مورد نظر شما

مدت هر جلسه: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

جهت مشاوره، رزرو و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با من تماس بگیرید.

سایر دوره های آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.