دوره جامع مبانی و اصول دفاع شخصی

* این دوره فعلا برگزار نمی شود، جهت اطلاع از دوره های آموزشی جدید این صفحه را مرور بفرمایید.

زمانی که صحبت از مهارت های دفاع شخصی به میان می آید، شاید خیلی ها تنها تصورشان یک درگیری خیابانی و روش های مقابله با فرد مهاجم باشد. اما حقیقت این است که در دنیای امروز تهدیداتی که می توانند زندگی ما را به خطر بی اندازند و مهارتهایی که لازم است برای ارتقاء سطح ایمنی زندگیمان بیاموزیم بسیار متنوع تر و گسترده تر از این تصور اولیه است.

جدای از نا امنی های اجتماعی، بلایای طبیعی، حوادث ناگهانی، جرایم فضای سایبر و خیلی زمینه های دیگر هم هست که درصورت عدم آشنایی و آمادگی لازم می توانند برایمان خطرآفرین باشند.

اگر همین حالا ناگهان در محل سکونت خود با یک تهدید- مثلا یک فرد غریبه – مواجه شدید چکار می کنید؟ چقدر با مفهوم Safe Room و راههای ایجاد آن آشنایی دارید؟ تا چه اندازه با تنظیمات و استفاده  از نرم افزارهای ویژه جهت ارتقاء امنیت کامپیوتر، تلفن های هوشمند و مقابله با تهدیدات اینترنتی آشنا هستید؟ اگر با یک مهاجم مسلح به چاقو مواجه شدید چکار می کنید تا از میزان خطر و آسیب دیدگی بیشتر بکاهید؟ تا چه حد با لوازم و ابزرا دفاع شخصی و کاربرد آنها آشنا هستید؟ اینها و مسائل مختلف دیگری مثل مدیریت خشم، مدیریت بحران ، آشنایی با زبان بدن و… از سرفصلهای این دوره جامع خواهد بود. درواقع در این دوره با مجموعه مهارتهایی در زمینه های متنوعی که می توانند امنیت شما را به خطر بیندازند و راهکارهایی جهت پیشگیری، مدیریت و مقابله با آنها با بررسی نمونه های مستند آشنا خواهید شد. به جرات می توانم ادعا کنم این دوره در حال حاضر تنها دوره آموزشی به زبان فارسی است که به این مقولات می پردازد. این دوره نه تنها برای همه اقشار جامعه در هر شغل و موقعیت اجتماعی که باشند مفید است، بلکه می تواند یک دوره مکمل ایده آل برای مهارت های فیزیکی رزمی کاران هم باشد.

از مزیت های دیگر این دوره آموزشی این است که بصورت غیرحضوری برگزار می شود و شما بدون نیاز به رفت و آمد و بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی در هر شهری که زندگی می کنید و در هر زمانی که بخواهید می توانید بدون محدودیت در این دوره شرکت کنید.

برای مشاوره، رزرو و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با من تماس بگیرید.

توجه! متاسفانه علیرغم تعهد اخلاقی هنرجویان قبل از ثبت نام دوره مبنی بر استفاده شخصی از متون/تصاویر این دوره آموزشی و عدم کپی و انتشار غیرمجاز آن، به علت بی توجهی و کم لطفی برخی از دوستان به تعهدشان، تا اطلاع ثانوی و تا یافتن راهکاری جهت حفاظت از مفاد آموزشی دوره از سوء استفاده های احتمالی، دوره آنلاین برگزار نخواهد شد.

سایر دوره های آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.