وقتی دیگ به دیگ می گه روت سیاه

“دوست گرامی، از شما به عنوان شخص امین رسانه ای انتظار میرود که مسئولیت خطیری که مردم بر دوش شما نهادند را با تمام وجود درک کرده و به نحو احسنت، پیاده کنید. از کسی دارید بت میسازید که کاملا با روحیات مردم اشنایی داره و کاملا روانشناسانه کارش رو خوب بلده، این اخباری که شما تو شبکه ٣ گفتید، کاملا اشتباه و غلط هست،… دوست گرامی، اینده کلی جوون گروو این داستان کاملا ساختگیه… لطفا و لطفا این دروغ رو بر ملا کنید، متاسفانه هیچ مدیا یا مجله ای حاضر به بازگوی واقعیت نیست!!”.

اینها بخشی از حرفهای سعید گنجی که احتمالا معرف حضورتون هست خطاب به رضا رشید پوره که بخاطر بازنشر یک خبر دروغ در باره سیامک خرمی – که ایشون هم این روزها معرف حضور همه هست – در شبکه سه نوشته شده. اصل حرف درسته ولی اینکه چه کسی این روزها میدان دار این ماجرا شده و داره این حرف رو می زنه واقعا از جوک های روزگاره! جناب سعید گنجی شما عزیزم خودت با همین روانشناسیت و بازی با احساسات مردم و همین بی مسئولیتی امثال جناب رشیدپور بود که شدی سعید گنجی و اسطوره مردم! یادت نیست؟ همون تصویر بالا و متن سراسر دروغ بالا که جهت یادآوری گذاشتم بود که تو شبکه های اجتماعی گشت و شما شدی اینی که الان هستی! حالا شما دلت برای سادگی مردم سوخته و از مسئولیت خطیر رسانه ها می گی؟ اون زمان که روزنامه فلان و هفته نامه بیسار شما رو کردن قهرمان یاد مسئولیت خطیر رسانه ها نبودی؟ اون زمان که جمعی از هنرمندان و ورزشکاران جوگیر شده ی همون متن بالا تو رو قهرمان جهان معرفی می کردن و میرفتی زیر پستاشون تشکر می کردی یادت نبود که قهرمان جهان نیستی و درست نیست اجازه بدی با احساسات مردم بازی بشه؟ اون موقع سادگی مردم و بی مسئولیتی رسانه ها خیلی هم حال می داد نه؟! البته که درستش اینه آقای رشید پور اشتباهش رو اصلاح کنه و دوستان رسانه ای مسئولانه تر به حرفه خطیرشون نگاه کنند، اما امیدوارم این اصلاح به چند ماه قبل هم برگرده و خود شما که سرآغازگر اینگونه سوء استفاده ها بودی رو هم شامل بشه. درواقع ظهور امثال سیامک خرمی نتیجه جواب دادن سیاه بازی تو بود عزیز. واقعا که اون مثل “دیگ به دیگ می گه روت سیاه” چقدر اینجا مصداق پیدا می کنه!

پ.ن: به سلیقه شخصی من کار سیامک خرمی حال به هم زن بود و کار رسانه ها بدتر از اون. اما قبول کنیم با دستمال چرک نمی شه پنجره کثیف رو تمیز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.