بدون شرح

توی این چند سال صفحات متعددی تو وب و شبکه های اجتماعی در زمینه رقابتهای حرفه ای راه افتاده. باید اعتراف کرد برخی از اونها انصافا تو این زمینه از خیلی از رسانه های رسمی، هم مخاطب بیشتری جذب کردن و هم تاثیر گذارترند. اما متاسفانه معدودی از اونها به جای اینکه از این فرصت استفاده کنند و به فرهنگسازی بپردازند، خودشون خواسته و ناخواسته به عاملی جهت رواج بداخلاقی تو جامعه رزمی تبدیل شدن. تصویر بالا مربوط به پست دیشب یکی از همین پیج هاست که بالغ بر ۱۵ هزار فالوئر داره. پست هایی شبیه به این متاسفانه به نوعی تحریک یک عده احمق به حمله و فحاشی به صفحه فایترهای رقیبه. موردی که دیشب هم با حمله عده ای نادان به صفحه فایتر مورد بحث رخ داد.

ادمین های گرامی صفحات پربازدید رزمی! کار شما باید فرهنگسازی باشه نه تحریک یک عده نادان به حمله و فحاشی!

مشکل فقط بی ادبی این افراد نیست، مشکل اینه که اصرار دارن بگن این فحاشی های ما جزو قوانین این مسابقاته! عزیز من اگر می خوایم روزی چنین مسابقاتی تو ایران قانونی بشه باید جنبه های مثبتش رو بولد کنیم، نشون بدیم که اگر گاهی حواشی هم داره اینها لزوما جزو قوانین این مسابقات نیست. نه اینکه هر رفتار و کردار ناپسندی رو زرتی به جای قوانین این مسابقات جا بزنیم. برخی از فایترهای ما و طرفدارانشون انگار هم قسم شدن که ثابت کنن حرف اون کسانی که این مسابقات رو وحشی بازی می دونن درسته، اوکی! پس هی نیاید گلایه کنید که چرا به ما توجه نمی شه و به مسابقاتمون مجوز نمی دن. مسابقاتی که توی کیج مبارزاش هم رو لت و پار می کنن، بیرونش طبق قانون یخه هم رو می گیرن یا به قول اون دوستمون فایترش تو مراسم وزن کشی با لگد در رو می شکنه! و باز طبق قوانینش طرفداران فایترها موظف هستند طبق مراسم باشکوهی قبل از هر  مبارزه تشریف ببرن صفحه فایتر رقیب رو با انواع توهین های ناموسی گلباران کنند! خب من هم باشم به همچین مسابقاتی مجوز نمی دم.

جالبه! پروفایل بعضی از این موجودات رو نگاه می کردم در بینشون به دانشجوی دندانپزشکی، آرشیتکت، وکیل، روانشناس بالینی و….هم برخوردم! یعنی اگر اینها واقعی باشه که باید تاسف بخوریم به حال جامعه گل و بلبلمون و اون دانشگاه هایی که اینها رو تحویل اجتماع دادن. من فقط تو نخ اون روانشناس بالینی ام! بیچاره اون کسی شما بخوای بری به بالینش!

دوستانه از ادمین های محترم صفحات پربازدید رزمی خواهش می کنم بخاطر رفاقت با فلان فایتر و ترس از دست دادن چهارتا فالوئر و چهارتا متلک شنیدن، راحت از کنار این ماجراها نگذرن. این روند بداخلاقی ها و فحاشی ها ادامه پیدا کنه شوخی شوخی به عرف تبدیل می شه و بعد دیگه نمی شه جمعش کرد.

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.