هردم از این باغ بری می رسد!

یعنی آدم واقعا بعضی وقتها چیزهایی می شنوه، می خونه و می بینه که حیرت می کنه! جدیدا توی این اوضاع آشفته MMA ایران عزیزی پیدا شده به نام جناب «الکس دلشاد»، اونطور که خودش رو معرفی کرده مقیم کانادا و قهرمان سازمانهای One Championship  یا به قول خودش ۱FC و Bellator شده و حالا هم داره تو UFC مبارزه می کنه! شگفتا که یکی از فایترهای بسیار پرطرفدارمون هم  چندی پیش تو صفحه اش پستی گذاشته و پیروزی این قهرمان به قول ایشون خوش نام ایرانی در UFC رو  تبریک گفته! آخه مگه می شه تو قرن بیست و یکم، تو عصر رسانه، اونهم نه تو یه نقطه دور افتاده که وسط فضای مجازی و نه جلوی یک سری مخاطب بی اطلاع از موضوع که جلوی کسی که خودش فایتره کسی بیاد چنین ادعاهایی بکنه و موفق هم بشه؟!! شده دیگه!

فایترهای عزیز ما که خیلی هاشون حتی از رسانه های بزرگ ما هم مخاطب و نفوذ بیشتری دارن باید مراقب باشن و بدونن مسئولیت اونها دقیقا مثل یک رسانه پرمخاطبه و همونقدر که یک رسانه مسئول باید مراقب باشه مبادا اطلاعات غلط به مخاطبینش بده، اونها هم وظیفه دارن مراقب باشن ناخواسته باعث گمراه شدن مخاطبینشون نشن.

به هر حال جهت اطلاع، اون عکسی که در پروفایل این دوست عزیز هست آقای الکساندر جی لاکوئینتا Al laquinta آمریکایی است. راستش اونقدر ادعای این دوستمون بزرگ و تعریف و تمجید اون عزیز فایترمون عجیب بود که من خودم هم به شک افتادم نکنه ایشون اصالتا ایرانی و فامیلش «دلشاد» باشه؟ بعد دیدم جدای اونکه هیچ کجا به چنین چیزی اشاره نشده، اصولا الکساندر واقعی تو خیلی از سازمانهایی که این الکس ما مدعی است تاحالا مبارزه نکرده!

دوستان عزیز روزنامه نگار، ادمین، فایتر، جسارته اما بیشتر برگزارکنندگان مسابقات وب سایت های رسمی دارن، و عموما تو سایتشون بخشی به نام Search برای جستجو هست که می شه نام فایترها رو توش سرچ کرد و دید اصلا چنین آدمی جزو فایترهای اون سازمان هست یا نه. در مواجهه با چنین ادعاهایی یه سرچ کوچیک که وقتی ازتون نمی گیره؟ می گیره؟ بیایم هممون یه کمی مسئولیت پذیرتر بشیم و اجازه ندیم افراد سودجو با سوء استفاده از رسانه ما، اعتبار ما، شهرت ما و… مردم رو فریب بدن.

– ممنون از آقای امیر عباس کاظمی که متوجه این موضوع شده بودن و اطلاع دادند.

– لطفا اگر اطلاعات من غلطه و واقعا چنین فردی با این رزومه وجود داره لطفا مستند اطلاع بدید تا این پست اصلاح بشه.

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.