کودک ایرانی آسیب دیده در مسابقات ارمنستان، سالم از آب درآمد!

ایشون جناب مهرشاد هدایتی هستن، همونی که گفتن تو قفس مرگ کتک خورد، دستش شکست، آرنجش از جا دراومد، کتفش به فنا رفت. صحیح و سالم تحویل دوستان رسانه ای عزیز! جالبه که در انتها اتفاق قشنگی هم می افته و حریفش «کاپ» خودش رو می ده به مهرشاد و همدیگه رو بغل می کنن و از این داستانا. حالا چرا اون دوست خبرنگارمون داستان رو وارونه نشون داده و بقیه خبرگزاری ها هم مثل وحی منزل همون رو بازنشر کردن خدا عالمه.

ایشون همون کودک ایرانی هستن که گفتن تو مسابقات غیراستاندارد به شدت آسیب دیده، صحیح و سالم تحویل دوستان رسانه ای! ویدئو در این آدرس: https://t.me/Maziar_Abdollahinia/416

از این دوستان رسانه ای توقعی نیست، این ویدئو هم دستشون بیفته حاضر نیستن بگن اشتباه کردیم، تازه احتمالا ژست رابین هود هم به خودشون می گیرن و حالا با این ویدئو گیر می دن به اون طرف ماجرا! خدا بده برکت! اما شما تا می تونید این ویدئو رو برای هرکسی که فکر می کنید اون ویدئو قبلی رو دیده بفرستید تا بلکه همه یاد بگیریم دیگه خبر، عکس و ویدئویی رو صرفا به این خاطر که فلان آدم یا فلان رسانه منتشر کرده دربست قبول نکنیم. به حرف من هم اعتماد نکنید؛ مخصوصا جوری فیلم گرفتم که معلوم باشه از کجاس، همونطور که می بینید می تونید برید سایت یوتیوب و Armfc17 رو سرچ کنید و فیلم کامل رویداد رو ببینید. شاید من ادیتش کرده باشم و صحنه آخر یک مبارزه دیگه رو زده باشم تنگ این مسابقه اخیر! والا! این روزها هیچ کاری از هیچ کسی بعید نیست متاسفانه.

حالا اینکه این بچه ها رو چه کسی اعزام کرده، چه جور آدمیه، نیتش درست بوده یا نه، هدفش سودجویی بوده یا نه بخش دیگر ماجرا است. ما اخلاقا مجاز نیستیم ولو برای رو کردن دست یک آدم ریاکار خودمون هم دست به انتشار دروغ و ریاکاری بزنیم. یادمون باشه با دستمال چرک نمی شه شیشه کثیف رو تمیز کرد.

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.