پادکست “رزمی تاک” اپیزود اول

 

راستش اوایل امسال بود که ایده راه اندازی یک پادکست فارسی در زمینه هنرهای رزمی به ذهنم رسید، خصوصا این روزها که به دلایل مختلف خیلی ها حوصله خواندن متتنهای طولانی رو ندارن پادکست مدیای مناسبی برای بیان مفصل تر موضوعات به نظر می رسه. اول می خواستم زمانی که همه چیز اوکی بود و می شد یه کار درست و درمون ارائه کرد قسمت اول رو شروع کنم، ولی بعد دیدم شاید اون شرایط ایده آل به این زودی ها مهیا نشه، به همین خاطر تصمیم گرفتم فعلا کار رو با همین بضاعت اندک شروع و بعد به مرورو زمان ارتقاءش بدم.

قصد اولم اینه که موضوعات این پادکست تکرار مکررات نباشه، بریم سراغ سوژه ها و موضوعاتی که تاحالا کمتر بهشون پرداخته شده یا موضوعات روز رو از نگاهی متفاوت بررسی کنیم. درضمن نمی خوام این پادکست خیلی شخصی و یکطرفه بشه و اگر قرار شد ادامه پیدا کنه بعد از چند قسمت اول حتما مصاحبه و گفتگو هم خواهیم داشت. در این گفتگوها هم قطعا می رم سراغ آدمهایی که هرکدوم در حوزه کاری خودشون در هنرهای رزمی متخصص هستن و سعی می کنیم به جای سئوالات عامه پسند که غذا چی دوست داری و فلان و بیسار، دنبال سئوالات فنی باشیم که از دل مصاحبه نکات آموزشی درست و حسابی هم برامون دربیاد.

تو قسمتهای اول ممکنه مشکلات فنی مثل کیفیت صدا وجود داشته باشه و از نظر سرعت صحبت کردن، لحن و گفتار و جمله بندی ها و پراکنده گویی هم که پیشاپیش اعتراف می کنم صد در صد من پر از مشکلم، حالا هرچی بریم به امید خدا این ضعفها هم کمتر و کارها پخته تر می شه.

تو قسمت اول پادکست «رزمی تاک» می خوایم با اصطلاح «مک دوجو» آشنا بشیم و نگاهی بندازیم به معضلی که دنیای رزمی تقریبا در همه جای جهان باهاش مواجهه.

برای راحتی کار علاوه بر این صفحه هر اپیزود رو توی کانال هم آپلود می کنم. بعدا تو یه پست دیگه مفصل درباره راههای مختلفی که می تونیم پادکست های مورد علاقمون رو پیدا و دنبال کنیم با هم صحبت می کنیم.

اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی هم دارید لطف می کنید زیر پست معرفی هر اپیزود کامنت بذارید و نظرتون رو بگید. تاجایی که ممکن باشه حتما تو قسمتهای بعدی از این نظرات استفاده می کنم.

قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.