کارگاه آموزشی بادیگارد خود باشید! ویژه گروه ها و شرکتهای کوچک

مدیران موفق می دانند که هرچه شرایط و محیط شرکت خود را برای کارمندان و زیرمجموعه شان راحت تر و دلنشین تر کنند، ذهن آسوده کارکنان نیز بیشتر به روی کار متمرکز شده و در نهایت بازدهی مجموعه شان بیشتر خواهد شد. خیلی از ما تابحال به تصاویر محیط کار در شرکت هایی مثل Google و شرایط و امکاناتی که برای کارکنانشان محیا می کنند با حسرت نگاه کرده ایم. در کشور ما هم مدتی است برخی از شرکت های خصوصی و مدیران خلاق سعی می کنند تا حد امکان الگوی رسیدگی بیشتر به کارمندان را رعایت کنند. البته در کشور ما شاید این موضوع بیشتر از آنکه به بهبود فضای محیط کار منجر شود، به علت شرایط اجتماعی و مشکلات عمدتا اقتصادی، به روی ایجاد امکانات حاشیه ای مثل ارائه بیمه های درمان تکمیلی، پرداخت بن های خرید، اهداء بلیت کنسرت های موسیقی و تئاتر یا سینما و مواردی از این دست متمرکز شده است. حالا شاید اینکه ایده برگزاری “کارگاه آموزشی دفاع شخصی” هم بتواند در این میان یک گزینه باشد کمی خنده دار و یا حداقل غافلگیرکننده به نظر برسد! اما اگر خوب نگاه کنیم، خواهیم دید نا امنی های اجتماعی امروزه نگرانی خیلی از افراد درجامعه ماست و کمتر کسی است که حداقل بصورت مقطعی پس از خواندن یا شنیدن اخبار حوادث در مورد خودش و خانواده اش نگرانی پیدا نکرده و نسبت به فراگیری اصولی که بتواند به امن تر شدن زندگی خودش و خانواده اش کمک کند احساس نیاز نکرده باشد. لذا پاسخ به این نیاز هم می تواند برای زیرمجموعه شما در عین غافلگیر کننده بودن، سودمند باشد.

حالا احتمالا اولین سئوالی که در ذهن شما نقش خواهد بست این خواهد بود که “یعنی ما بیایم تو شرکتمون باشگاه رزمی بزنیم”؟! خب قطعا خیر. این کارگاه آموزشی برای یادگیری مهارت های لازم برای زندگی امن تر خواهد بود. بسیاری از محتوای آموزشی اصلا فیزیکی نیست و موارد فیزیکی آن هم به شکلی است که هیچ نیازی به مکان بخصوص، لباس خاص یا هر امکان خاص دیگری ندارد. شرکت کنندگان با همان لباس معمول کار و در مکانی مثل سالنی که ممکن است شما برای برگزاری جلسات از آن استفاده کنید، می توانند در این کارگاه شرکت کنند. در واقع این کارگاه آموزشی ۳ ساعته به هیچ چیزی بیشتر از سایر ورک شاپ هایی که ممکن است شما در شرکتتان در زمینه کاری خود برگزار کرده باشید احتیاج ندارد. تنها تفاوت موضوع آن خواهد بود!

اگر شما هم مایلید سنت شکنی کرده و با کارگاه آموزشی در این زمینه زیرمجموعه تان را غافلگیر کنید، کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته تا با هم برای برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ریزی کنیم.

سایر دوره های آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.