دوره دفاع شخصی نوجوانان

دفاع شخصی نوجوانان

* توضیح مختصر درباره دوره دفاع شخصی نوجوانان در فایل صوتی بالا و توضیحات تکمیلی در متن پایین خدمتتون ارائه شده.

 

 می دونیم که نوجوانی از مقاطع مهم زندگی هر فرده. در سنین نوجوانی استقلال طلبی بچه ها افزایش و روابط اجتماعی شون دگرگون می شه. بچه ها در این دوران دیگه به اندازه ی دوران کودکی وابسته به والدین نیستن و مدت زمان زیادی رو بیرون از خونه با دوستانشون می گذرونن. همین امر – با توجه به تجربه کمتر نوجوانان و شرایط جامعه – باعث می شه بسیاری از خانواده ها نگران امنیت فرزندان نوجوان خودشون باشن. از طرفی به هرحال دنیا عوض شده و نوجوانان رو هم نمی شه بدون منطق محدود کرد (درواقع اصلا شدنی نیست!). شاید بهترین و اصولی ترین کار اینه که تا جای ممکن بچه ها رو توانمند کنیم. اما آموزش دفاع شخصی نوجوانان چندان هم راحت نیست.

متاسفانه چون خودمون هم برای مواجهه با مسایلی که در زندگی باهاش مواجه می شیم آموزش خاصی ندیدیم، جز چندتا پند و اندرز که طبیعتا مورد پذیرش هم قرار نمی گیره چیزی برای ارائه به اونها نداریم.

در این دوره کوتاه مدت دفاع شخصی ویژه نوجوانان، بچه ها مجموعه مهارتهای کاربردی رو آموزش می‌بینن که هم براشون جذاب باشه، و هم منجر به افزایش اعتماد به نفس و آمادگی‌شون درمقابل خطراتی که مشخصا در این رده سنی ممکنه باهاش مواجه بشن، بشه.

محتوای این دوره درحقیقت همون دوره ی بقا در شهره که به طور خاص برای رده سنی نوجوانان بهینه سازی شده.

خیلی از والدین تا جایی که توان مالی شون اجازه بده برای بچه ها هزینه می کنن، اونها رو به کلاسهای مختلف مثل کلاس زبان، کلاس موسیقی و… می فرستن. یادگیری این مهارتها خیلی هم خوبه، اما ندونستن هیچ کدوم از اینها شاید مساله مرگ و زندگی نباشه. ولی مهارتهایی هست که گاهی دانستن یا ندانستن اونها می تونه به قیمت جون آدم تموم بشه. و ازقضا متاسفانه تلاش برای آموزش این مهارتها به نوجوانان معمولا جدی گرفته نمی شه!

اگر نوجوانی رو آغاز ورود به مرحله جدیدی از سفر زندگی ببینیم، این دوره کمک می کنه بچه ها کوله پشتی خودشون رو مجهزتر ببندن، و برای مسیر پیش رو که قراره با انواع و اقسام چالش‌های زندگی مواجه بشن از قبل آماده باشن.

مدت دوره: ۲ ماه آموزش خصوصی (۱۶ جلسه، هر جلسه حداقل ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه)

مکان: در محل مورد نظر خود شما (نیازی به فضای خاصی نیست، یک اتاق معمولی هم کافیه).

زمان: با هماهنگی هم، روز و ساعت آموزش و تمرین رو مشخص می‌کنیم.

هزینه: هزینه کل دوره شامل سه ماه آموزش خصوصی تک به تک در منزل خودتون + کلیه لوازم مورد نیاز = ۱۵ میلیون تومانه که به صورت ماهانه (هر ماه ۵ میلیون تومان) دریافت می‌شه. شما از قبل هزینه ای نمی پردازین، هزینه هر ماه، بعد از برگزاری جلسات اون ماه و فقط در صورت رضایت داشتن از کلاس و آموزش ها دریافت می‌شه. اگر از آموزش راضی نبودین، هیچ هزینه ای لازم نیست بپردازین.

* هزینه ماهانه با فرض هفته‌ای ۳ جلسه تمرین، یعنی ماهی ۱۲ جلسه درنظر گرفته شده و ثابت نیست. یعنی ممکنه شما فقط هفته‌ای ۱ جلسه بتونین برای کلاس وقت بذارین و یا جلسه ای به دلیل کاری یا سفر و… کنسل بشه، در این صورت هزینه شما بر اساس تعداد جلسه‌ای که در ماه کلاس داشتین محاسبه می‌شه. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره دارین حتما باهام تماس بگیرین، در خدمتتون هستم.

تماس جهت مشاوره، رزرو و ثبت نام

کارگاه های نینجای کوچک من ویژه کودکان

* هرگونه کپی برداری از عنوان، متن تبلیغاتی و محتوای آموزشی این دوره موجب پیگرد قانونی است.
یک دیدگاه بر “دوره دفاع شخصی نوجوانان
4 بازتاب‌ها و بازخوردها برای "دوره دفاع شخصی نوجوانان"
  1. […] این دوره به روز شده است، لطفا به این صفحه مراجعه […]

  2. […] و اقتضای سنین مختلف، این دوره با تغییراتی در رده سنی نوجوانان هم ارائه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.