دوره ویژه آموزش دفاع شخصی فقط در یک جلسه!

با توجه به شرایط جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، کمتر کسی است که تاکنون حداقل یک بار به فکر رفتن به کلاس های دفاع شخصی و افزایش امنیت خود و خانواده اش نیفتاده باشد. اما گرفتاریهای شغلی و تحصیلی و… هر بار این تصمیم را به تاخیر می اندازد. اگر شما هم از همین دسته افراد هستید، این دوره ویژه ۱ جلسه ای دفاع شخصی که با شعار “بادیگارد خود باشید!” ارائه شده و بطور خاص متمرکز بر مهارت های لازم جهت پیشگیری و مقابله با مزاحمت های خیابانی، زورگیری و خطراتی از این دست می باشد، می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

تعجب نکنید! در مورد “فقط در یک جلسه” نه شوخی می کنم و نه خدای نکرده قصد دارم به شعور شما توهین کنم! می دانم که این عبارت “فقط در یک جلسه” همانقدر که می تواند وسوسه کننده باشد همانقدر هم می تواند یک ضد تبلیغ باشد. خود من شاید بیشترین نقدها را درباره افرادی که وعده آموزشهای کوتاه مدت آن هم در رشته های رزمی می دهند نوشته باشم. اما صحت این ادعا را کاملا تضمین می کنم!

شوخی می کنید؟! آیا واقعا می توان در ۱ جلسه چیزی یاد گرفت؟!

شوخی که نمی کنم! اما به شما حق می دم! برای اینکه قانع شوید یک دوره کوتاه مدت دفاع شخصی می تواند – البته با تعریف و در چهارچوب و حد خاصی – شدنی باشد، اجازه بدهید یک نمونه خیلی ملموس را مثال بزنم؛ اگر کسی بگوید در عرض چند ماه شما را تبدیل به یک متخصص جراحی قلب خواهد کرد، می توان با اطمینان گفت که چرند می گوید! اما اگر کسی گفت که در عرض تنها چند ساعت، چند نکته کلیدی اورژانسی را به شما می آموزد تا در هنگام مواجهه با یک فرد مصدوم که ایست قلبی کرده، با استفاده از آن مهارتها چه بسا بتوانید جان او را از مرگ حتمی نجات دهید چطور؟ قطعا اگر قبلا در مورد دوره های کمک های اولیه شنیده یا تجربه ای داشته باشید، دیگر نمی توانید ادعای او را رد یا آن را غیر واقعی تصور کنید. دوره های “کمک های اولیه” نمونه خیلی شاخص و موفقی از آموزش های کوتاه مدت اما کاربردی هستند. هیچ کس نمی تواند در عرض یک روز، یک ماه و یا حتی یک سال شما را تبدیل به یک متخصص “جراح قلب” کند، اما شما می توانید تنها در عرض چند ساعت احیای “قلبی – تنفسی” را در قالب دوره هایی که در سرتاسر جهان توسط صلیب سرخ، هلال احمر و سازمان های مشابه برگزار می شود به صورت استاندارد بیاموزید. درست است؟ خب این دوره ویژه دفاع شخصی هم در حقیقت از همین دوره های کوتاه مدت “فوریت های پزشکی” الهام گرفته شده است. هیچ کس نمی تواند در عرض یک روز  که چه عرض کنم حتی چند ماهه به یک رزمی کار یا متخصص ذبده دفاع شخصی تبدیل شود، اما می تواند به شکل قابل قبولی میزان آمادگی خود را خصوصا از لحاظ آمادگی ذهنی جهت ارتقاء امنیت شخصی اش افزایش دهد. شما قرار نیست در یک زمان کوتاه به یک “سوپرمن” یا “سوپروومن” تبدیل شوید! اما خیلی منطقی است که بتوانید در این مدت نکات و ترفندهایی را بیاموزید که به شما کمک کند نسبت به یک فرد عادی احتمال قرار گرفتنتان در شرایط خطرناک و غافلگیر شدنتان کاهش پیدا کرده و در صورت مواجهه با یک شرایط بحرانی، نسبت به یک فرد عادی از شانس بیشتری برای خلاص شدن از وضع پیش آمده برخوردار شوید.

در این کارگاه علاوه بر این، با هم چند تکنیک ساده اما کاملا کاربردی را تمرین کرده و ترفندهای مفیدی را می آموزید که در شرایط خطر بکارتان خواهد آمد. بررسی و آنالیز نمونه های مستند از حوادثی که در سالهای اخیر شاهدش بوده ایم در طول جلسه آموزشی نیز به هرچه کاربردی تر شدن آن کمک خواهد کرد. شما همچنین کتاب جامع “بادیگار خود باشید” را هم دریافت خواهید کرد که می تواند جهت یادآوری نکات آموزشی پس از دوره بکارتان بیاید. خلاصه به شما تضمین می دهم که در پایان جلسه آموزشی هم دید جدیدی به مقوله امنیت و دفاع شخصی پیدا خواهید کرد و هم میزان آمادگیتان در برابر حوادث نسبت به هرآنچه قبلا بوده است ارتقاء پیدا خواهد کرد.

اما قبول کنید که باورش سخته!

قبول می کنم! اما هیچ جای نگرانی نیست، شما فقط زمانی برای این کارگاه آموزشی هزینه خواهید پرداخت که دوره برایتان مفید بوده باشد و این مفید بودن هم فقط بسته به تشخیص شما است! اگر پس از پایان کلاس احساس کردید چیز مفیدی آموزش داده نشده است، حتی یک ریال هم از شما دریافت نخواهد شد!

این دوره امنیت من رو تضمین می کنه؟

آیا کسی می تواند به شما تضمین بدهد که اگر تغذیه مناسبی داشته باشید، ورزش کنید و زندگی سالمی داشته باشد هرگز بیمار نخواهید شد؟ قطعا پاسخ شما منفی است. یک سبک زندگی سالم حتما در افزایش کیفیت زندگی شما موثر خواهد بود و احتمال ابتلا به بیماریها را در شما کاهش خواهد داد اما این احتمال را از بین نخواهد برد. در اینجا هم هدف این دوره و هر دوره آموزش دفاع شخصی دیگری دو چیز است:

۱- احتمال غافلگیری و قرارگرفتن در یک شرایط خطرناک کاهش پیدا کند و ۲- درصورت مواجهه با یک شرایط خطرناک، با استفاده از ترفندها و تکنیک هایی که آموخته اید در مقایسه با یک فرد عادی از شانس بیشتری برای خلاصی از وضعیت پیش آمده برخوردار شوید.

شرایط شرکت در این دوره به چه صورتی است؟ باید آمادگی بدنی یا شرایط خاصی داشته باشم؟

این کارگاه ویژه آموزشی بصورت خصوصی در محل مورد نظر خود شما برگزار می شه و فقط لازمه حداقل ۱۰ روز قبل از زمانی که قصد دارید دوره را بگذرانید با هم هماهنگ کنیم. شما می توانید این دوره را بصورت انفرادی و یا با تخفیف ویژه  به همراه دوست یا اعضای خانواده تان بگذرانید. مثلا یک آخر هفته یا یک روز تعطیل را برای اینکار کنار بگذارید و به اتفاق خانواده این دوره را طی کرده و به افزایش امنیت زندگی خود و خانوادتان کمک کنید.

این دوره نیازی به مکان خاص(در یک اتاق معمولی هم می توان دوره را برگزار کرد)، لباس خاص یا آمادگی بدنی خاصی ندارد و برای همه اقشار جامعه خصوصا افراد پرمشغله، دانشجویان، بانوان، وکلا، مسافرین خارج از کشور و… قابل استفاده است.

دانشجو هستید؟ خانه دارید؟ پزشک یا مهندس هستید؟ کارگرید؟ تاجرید؟ مهم نیست چه شغلی دارید، اگر مایلید در راستای امنیت خود و خانواده تان قدمی بردارید، شرکت در این کارگاه آموزشی می تواند یکی از انتخاب های شما باشد!

اگه بخوام دفاع شخصی رو تخصصی تر یاد بگیرم یا برای کسب مهارت بیشتر تعداد جلسات بیشتری تمرین کنم، امکانش هست؟

بله حتما هست! شما می تونید پس از گذارندن این دوره اگه مایل بودید دفاع شخصی رو تخصصی تر یاد بگیرید، بصورت جلسه ای کلاس بردارید و تا رسیدن به سطح دلخواه با مربی تمرین داشته باشید. همچنین می تونید این دوره را بصورت کارگاه آموزشی برای اعضای محل سکونتتون، محل کارتون و یا اگر مربی هستید برای اعضای باشگاهتون درخواست کنید.

راستش من هنوز مردد هستم و جواب همه سئوالاتم رو نگرفتم، می تونم برای مشاوره باهاتون تماس بگیرم؟

حتما. راههای تماس با من

برگزاری به‌صورت: خصوصی در محل مورد نظر شما

زمان: یک جلسه ۳ ساعته (درصورت نیاز بدون افزایش هزینه به این زمان اضافه خواهد شد)

برای مشاوره، رزرو و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با من تماس بگیرید.

هشدار! متاسفانه برخی از مربیان دفاع شخصی با کپی عنوان و متن تبلیغی این دوره آموزشی اقدام به تبلیغ مشابه در وب سایتهای خود کرده اند. هیچ کدام از آن دوره ها ارتباطی با این دوره نداشته و فقط عنوان و توضیحات آن بصورت غیرمجاز برای متقاعد کردن و جذب مخاطبان به دوره های آموزشی این مربیان مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

سایر دوره های آموزشی

یک دیدگاه بر “دوره ویژه آموزش دفاع شخصی فقط در یک جلسه!
  1. ریاحی گفت:

    آقای عبدالهی نیا ممنون از این دوره خوب، حقیقتش همونطور که به خودتون هم گفتم واقعا فکر نمی کردم تو این زمان کم بشه چیزی یاد گرفت اما اعتراف می کنم دوره خوبی بود و نکات ظریف و به دردبخوری یاد گرفتم. جسارتا اون سی دی اموزشی و کتابی که گفتید کی آماده می شه؟

  2. MELIKA گفت:

    خیلی کلاس خوب و مفیدی بود. من قبلا هم کلاس دفاع شخصی رفته بودم ولی واقعا این چیزهایی که تو این جلسه یاد گرفتم خیلی کاربردی تر بود.

  3. م.ن گفت:

    این که می گید اگر راضی نبودید هزینه ای گرفته نمیشه واقعیه یا تبلیغ؟ البته ببخشید جسارت کردم.

  4. نیکنام گفت:

    سلام اقا مازیار بنده میخواستم دفاع شخصی در حالت عادی وبا چاقو یا قمه را اموزش ببینم میخاستم شماره تلفن بدهید تماس بگیرم وهزینه را سوال کنم

    • مازیار عبداللهی نیا گفت:

      سلام، دوست عزیز شماره و راههای ارتباط در صفحه “تماس با من” ذکر شده.

  5. م.م گفت:

    سلام من خودم ورزشهای رزمی رو خیلی دوس دارم ، قصد دارم برم کلاسهای دفاع شخصی سوالم اینه بعداز اینکه دوره هاسو کامل گزروندم خودم میتونم ب عنوان مربی مثلا اموزش بدم؟؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

    • مازیار عبداللهی نیا گفت:

      سلام، تو هر رشته ای بعد از اینکه خودتون آموزش دیدید، برای اینکه اجازه تدریس اون رشته رو هم پیدا کنید باید یک دوره مربیگری هم بگذرونید و بعد بله می تونید به عنوان مربی اون رشته فعالیت کنید.

  6. احسان گفت:

    اگه کسی بخواد این ورزشو تخصصی یاد بگیره چند ماه یا بهتره بگم چند سال زمان میبره تا به اون سطح برسه؟؟؟؟

    • مازیار عبداللهی نیا گفت:

      دوست عزیز زمان نمیشه مشخص کرد. یک بحث آموزشه و یک بحث مهارت که زمان می بره. اما حدودا می شه گفت در عرض یک سال می شه به حد قابل قبولی رسید.

  7. farhan گفت:

    سلام داش میخواسم ببینم دفاع شخصی فن های مختلفی داره یا فقط یه جور فنی هس؟ ینی منظورم اینه ک فن هایی ک میزنین رو طرف مقابل اسم های مختلفی دارع فن؟

    • مازیار عبداللهی نیا گفت:

      سلام، فنون فیزیکی که تو دفاع شخصی استفاده می شن عموما تکنیکهایی هستند که از هنرهای رزمی مختلف استخراج شدن، اما معمولا برای اشاره به اونها از اون اسامی اصلی استفاده نمی کنیم.

  8. علی رضا۹۹ گفت:

    سلام اقای عبداللهی نیا من فقط یکم دیر یاد میگیرم تا فن هایی که میخواهید اموزش بدهید با این حال میشه کاری کرد تا چند اصول اولیه دفاع شخصی رو یاد بگیرم، مشکل یاد گیری دارم برای همین دیر مطلب رو میگیرم، شما فکر کنید میشه کاری کرد من فقط دیر تو مغزم میشینه فنونها

    • مازیار عبداللهی نیا گفت:

      سلام، خب خیلی ها اوایل تا متوجه شیوه ی کارکرد تکنیک ها بشن و به قول معروف دوزاریشون بیفته این مشکل رو دارن، اما مثل معما که می گن چون حل شود آسان شود، وقتی به طور اصولی شیوه کارکرد تکنیک ها رو متوجه بشید مشکلتون حل می شه و می بینید که خیلی راحت تکنیک ها رو یاد خواهید گرفت

  9. Ali گفت:

    سلام وقت بخیر
    تخفیف نمیزارید؟!

    • مازیار عبداللهی نیا گفت:

      سلام، دوست عزیز این قیمت از دو سال پیش افزایش پیدا نکرده و متاسفانه امکان کاهش اون نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.