IFMA یک خانواده است، شما هرگز تنها نیستید!

IFMA یک خانواده است، شما هرگز تنها نیستید! این شعار کمیسیون اخلاق فدراسیون بین المللی موی تای خطاب به کسانی است که با تخلفی در این رشته مواجه می شن.

ممکنه هرکدوم از ما به عنوان علاقه مند، هنرجو یا …در رشته موی تای، با ورزشکار، مربی یا مسئولینی مواجه بشیم که با تخلف یا بی مسئولیتی، قوانین و روح حاکم بر این ورزش رو زیر پا می ذارن. گاهی اوقات نمی دونیم باید این تخلف رو کجا گزارش کنیم. یا می دونیم اما از اونجایی که اون آدم متخلف پشتش به فلان مسئول یا فدراسیون گرمه احساس می کنیم گزارش تخلف هیچ فایده و نتیجه ای نداره و یا بدتر از اون، گاهی ممکنه تخلف از طرف خود مسئولین باشه و بترسیم در صورت پیگیری با خشم و غضب اونها مواجه بشیم و در نتیجه بی خیال ماجرا می شیم. خوشبختانه کمیسیون اخلاق فدراسیون بین المللی موی تای آماتور IFMA، چند سالی هست که ابتکار جالبی در این زمینه زده و امکان این رو فراهم کرده

تا درصورت برخورد با مواردی مثل تخلف مالی، سوء استفاده و بدرفتاری کلامی یا فیزیکی به خصوص بر علیه زنان و کودکان، تبعیض، و نقض هر کدوم از دستور العملهای کمیته اخلاق،  بتونید بدون ترس از عواقب افشاگری، به صورت کاملا ناشناس موضوع رو مستقیم به خود این کمیسیون گزارش کنید.

با مراجعه به این لینک https://goo.gl/vkLYSM می تونید قوانین کمیسیون اخلاق رو ببینید و از طریق این صفحه https://goo.gl/WSdpNZ به صورت ناشناس تخلفات رو گزارش کنید.

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.