آشنایی با اپلیکیشن های رزمی / قسمت اول

شاید بد نباشه از این به بعد هرازچندگاهی با هم یکی از اپلیکیشن های رزمی رو بررسی کنیم و باهاش آشنا بشیم. چه اپلیکیشن های آموزشی، چه اونهایی که تو تمرینات به کار میان و چه اونهایی که مخصوص پروموشنهای خاص هستند و برای تماشای مسابقاتشون می تونن انتخاب خوبی باشن.

اپ مخصوص پروموشن ONE Championship یکی از این اپ هاست که البته احتمالا خیلی هاتون از قبل باهاش آشنا هستین. ONE Championship همیشه یک رقیب سرسخت برای UFC بوده و در حال حاضر بدون شک بزرگترین سازمان برگزارکننده رقابتهای رزمی در آسیا است. نه فقط MMA که چندوقت پیش رقابتهای “استرایکینگ” خودش رو هم راه انداخت. مجله Forbes در گزارشی مدعی شده بود میزان دنبال کنندگان اولین دوره این مسابقات در شبکه های اجتماعی از مجموع دنبال کنندگان رقابتهای GLORY و K-1 روی هم بیشتر بوده! 
می دونیم که از فایترهای ایرانی هم باربد ستون زاده و کمال شعله روز در این سازمان مبارزه کردن و در حال حاضر هم علی معتمد رو در این رقابتها داریم. 
مدتی هست که اپلیکیشن اختصاصی این پروموشن منتشر شده و خدمات خوبی هم به علاقمندان ارائه می ده. با نصب این اپ علاوه بر اینکه می تونید از اخبار مربوط به مسابقات مطلع بشید، تاریخ برگزاری رقابتها رو روی تقویم گوشیتون منتقل کنید تا قبل از هر مسابقه خبرتون کنه، فایتر مورد علاقه تون رو دنبال کنید و از همه مهمتر مسابقاتشون رو به صورت قانونی، زنده و کاملا رایگان تماشا کنید.
برای دریافت این اپلیکیشن کافیه ONE Championship رو در اپ استور یا گوگل پلی جستجو کنید. دقت کنید که آیکون این اپ درست شبیه خود لوگوی این پروموشنه، ممکنه تو نتیاج جستجو این لوگو رو نبینید که این یعنی امکان دانلودش از داخل ایران میسر نیست، البته احتمالا این موضوع ربطی به تحریمها نداره چون ظاهرا برخی از کشورهای عربی هم این مشکل رو داشتن. 
اگر با این مشکل مواجه شدین اول هیستوری گوگل پلی گوشیتون رو پاک کنید و بعد با وی پی ان روشن دوباره سعی کنید. پس از دریافت اپ دیگه برای کار با اون و آپدیت کردنش مشکلی نخواهید داشت. فقط اگر هنگام مسابقات دیدین که ویدئوها لود نمی شن یعنی دوباره باید همونی که خودتون می دونید رو فعال کنید! 
دیگه مشکلی باقی نمی مونه، از تماشای رایگان و قانونی رقابتهای یکی از بزرگترین سازمانهای رزمی دنیا لذت ببرید!

قسمتهای بعدی رو می تونید از این لینک دنبال کنید

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.