با پرداخت خسارت به ACA قرارداد امیر علی اکبری با این سازمان فسخ شد

مدت کوتاهی پس از اعلام خبر پیوستن امیر علی اکبری به UFC، سازمان ACA مدعی شد این توافق غیرقانونی است و علی اکبری هنوز با این سازمان قرارداد معتبر داره. ادعایی که البته توسط تیم و طرفداران ایشون رد شد. اما حالا اونطور که سایت sherdog.com می گه ظاهرا این موضوع صحت داشته و امیر علی اکبری درحالی که قرارداد ۴ مبارزه برای ACA رو داشته، پس از ۳ مبارزه این سازمان رو ترک کرده بوده.

با پرداخت خسارت به ACA  قرارداد امیر علی اکبری با این سازمان فسخ شد

به گفته شرداگ به نقل از مسئولان ACA حالا طبق توافق صورت گرفته این سازمان در قبال دریافت غرامت بابت این نقض قرارداد، ایشون رو از تعهداتش آزاد کرده. رئیس ACA گفته خسارت دریافتی از تیم علی اکبری صرف امور خیریه می شه.

حالا با این حساب آیا امیر علی اکبری رو تو رویداد UFC242 ابوظبی می بینیم؟

خب از نظر منطقی هم به نفع UFC و هم به نفع امیر علی اکبری است اگر این اتفاق بیفته.

اما ممکنه همچنان موانعی وجود داشته باشه.

طبق قوانینی که UFC از اونها تبعیت می کنه ورزشکارانی که سابقه دوپینگ دارن باید قبل از مبارزه در UFC تا ۶ ماه زیر نظر آژانس مبارزه با دوپینگ ایالات متحده باشن و ممکنه تا قبل از اولین مبارزه تا دو بار ازشون تست دوپینگ گرفته بشه. اما مشخص نیست این قانون فقط فایترهایی که قراره داخل خاک آمریکا مبارزه کنن رو در بر می گیره یا تمامی فایترهای UFC رو شامل می شه.

اگر این قوانین فراگیر باشه پس منطقا امیر علی اکبری به مسابقات ابوظبی نمی رسه. اما اگر این محدودیت برای فایترهایی که خارج از ایالات متحده مبازره می کنن اعمال نشه، احتمال حضورش در UFC242 بالاست.

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.