روز جهانی جودو پیشاپیش مبارک!

فدراسیون بین المللی جودو چند سالی هست که ۲۸ اکتبر(۷ آبان ماه) سالروز تولد استاد فقید مرحوم جیگارو کانو رو به عنوان روز جهانی جودو اعلام کرده و جودوکاران سرتاسر جهان رو تشویق می کنه با برگزاری مراسم مختلف این روز رو گرامی بدارند.

judoday_2016

اگر شما هم از جامعه جودو هستید بد نیست در این رویداد سهیم باشید. خود فدراسیون جهانی برای برگزاری این روز ۲۵ پیشنهاد ارائه داده. مثلا برگزاری یک جشن کوچک در باشگاه، سر زدن به مدرسه های محل و برگزاری یک نمایش جودو، برگزاری یک تورنمنت کوچک در باشگاه، دعوت از دوستان غیر جودوکا یا اهالی خانواده و آشنا کردن اونها با جودو، دعوت از یک استاد میهمان یا یک قهرمان جودو به باشگاه و استفاده از تجربیاتش، جمع شدن در باشگاه و تماشای مسابقات گراند اسلم ابوظبی دورهم (این مسابقات از جمعه ۷ آبان تا یکشنبه۹ آبان از طریق سایت ippon.tv مستقیم پخش خواهد شد) و مواردی از این دست. شما می تونید تصاویر مراسمتون رو با هشتگ #worldjudoday در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید.

بد نیست سری هم به سایت worldjudoday.com بزنید، در اونجا پوسترهای ویژه این روز و گواهی نامه هایی که می تونید به شرکت کنندگان در مراسمتون بدید برای دانلود قرار داده شده. “اتحاد”، “افتخار”، “پشتکار”، “جودو برای همه” و “احترام” شعارهای روز جهانی جودو تا به امروز بوده و شعار امسال هم “جودو برای جهان” انتخاب شده است.

پیشاپیش این روز بر همه جودوکاهای عزیز و همه علاقمندان این هنر رزمی مبارک باشه.

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.