بدون شرح

سجاد غریبی که معروف به “هالک ایران” شده و به نظر بچه بی شیله پیله ای هم می آید، هفته پیش گفتگویی داشته با روزنامه گل. در این مصاحبه سجاد از احتمال شرکت در مسابقات “کشتی کچ” گفته و ادعای عجیبی که اگر به WWE بروم دیگر نمی توانم به ایران برگردم! دوستان در روزنامه “گل” هم که قاعدتا بهتر بود پیگیر می شدند چه کسی همچین حرفی زده، داستان را پیچیده تر کرده و به او پیشنهاد داده اند با وزارت ورزش مکاتبه و از آنها مجوز بگیرد!

sajad_gharibi

۱- آقا سجاد عزیز! مسابقات کشتی حرفه ای که در ایران به “کشتی کچ” معروف است اصولا بیش از اینکه ورزش باشد یک نمایش سرگرم کننده است. تشکیلات WWE هم نه یک فدراسیون ورزشی که دراصل یک شرکت تجاری است که این نمایش سرگرم کننده را ساماندهی و مدیریت می کند. شرکت کنندگان این مسابقات نمایندگان رسمی کشوری نیستند و حرفهایی مثل افتخار آفرینی و بالابردن پرچم و این داستانها اصولا خط و ربطی به اینگونه مسابقات ندارد. بنابراین این توقع که وزارت ورزش یا فدراسیونی از شما برای شرکت در مسابقات WWE حمایت کند واقعا توقع غیرمنطقی و حتی عجیب و غریب است.

۲- اینکه در صورت شرکت در این مسابقات نمی توانید به ایران برگردید هم از آن حرفهاست! یعنی چی که نمی توانید به کشور برگردید؟ به چه جرمی؟ طبق کدام قانون؟ واقعا در واقعیت بسیار دور از ذهن است که چنین اتفاقی بیفتد مگر اینکه خود شما با این صحبتها باعث بوجود آمدن چنین محدودیتی برای خودتان و چه بسا برخی دیگر از ورزشکاران بشوید.

خلاصه اینکه موضوع شما یک مسئله شخصی است. اگرچه می توانید انتخابهای موجه تری از مسابقات کشتی کچ هم داشته باشید، اما با خود شماست که دو دوتا چهارتا کنید و برای آینده تان تصمیم بگیرید. فقط بالاغیرتا پای وزارت ورزش و فلان فدراسیون و فلان سازمان را بی دلیل به ماجرا باز نکنید. برخی از این دوستان مسئول بدشان نمی آید بگویند برای آب خوردن هم باید از ما مجوز بگیرید، حالا چیزی هم که خودشان کاری به کارش ندارند را ما خودمان بگذاریم توی دهانشان که مجوز می خواهد؟! همین قدر که اجازه نمی دهند در ایران رقابتهای حرفه ای داشته باشیم برای هفت پشتمان بس است، حالا کار یادشان بدهیم از فردا بگویند برای مسابقات خارج از کشور هم باید بیایید از ما مجوز بگیرید؟ بابا بی خیال! سری که درد نمی کنه رو دستمال نمی بندن داداش!

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.