مسابقه طراحی نماد مسابقات جهانی جوانان موی تای

مسابقات جهانی جوانان موی تای امسال تابستان در تایلند برگزار می شه و فدراسیون بین المللی موی تای آماتور IFMA امسال هم یک مسابقه ترتیب داده برای طراحی یک نماد یا نشان برای مسابقات.

البته این مسابقه طراحی شرط سنی داره و فقط دوستان زیر هجده سال می تونن در این رقابت شرکت کنند. اگر در این رنج سنی نیستید می تونید دوستان و آشنایان موی تای کارتون که تو این رده سنی هستند یا هنرجویانتون رو تشویق کنید که در این رویداد شرکت کنند.

به غیر از شرط سنی باقی شرایطش اینه:

– در طرحی که کشیده می شه باید نشانی از موی تای وجود داشته باشه.

– باید سمبل و نشانی که مشخص کننده محل برگزاری مسابقات هست توی طرحتون وجود داشته باشه.

– از لوگوی فدراسیون جهانی نباید در طرحتون استفاده شده باشه.

– هر شرکت کننده می تونه چندین طرح برای مسابقه بفرسته.

– طرح ها می تونن با نرم افزارهای کامپیوتری تهیه شده باشن یا دستی کشیده بشن و بعد اونها رو اسکن کنید. فایل نهایی باید با فرمت JPG، ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و حجم نهایی هم از ۲ مگ بیشتر نباشه. اسم فایل هم باید به صورت نام خانوادگی طراح، آندرلاین کشور طراح، آندرلاین شماره طرح باشه. مثلا اگر نام خانوادگی شما مشتی(!) و از ایران شرکت می کنید اسم فایل می شه: mashti_Iran_1 که اون ۱ منظور شماره طرح شماست. فایل یا فایلها رو باید به آدرس ای­میل mascot@ifmamuaythai.org بفرستید.

– مهلت ارسال طرح ها هم تا جمعه ۲۶ همین ماهه(خرداد ماه).

طرحی که برنده بشه علاوه بر اینکه تو سایت فدراسیون جهانی و صفحاتش در شبکه های اجتماعی معرفی می شه، روی لباس کلیه شرکت کنندگان مسابقات جهانی هم ازش استفاده می شه و یک جایزه هم که شامل یک سری یادگاری از فدراسیون جهانی است دریافت می کنید. نه پس توقع داشتید ۱۰۰ هزار دلار جایزش باشه؟! آهان! یک جفت دستکش هم بهتون می دن!

پ.ن: نیازی نیست توضیح بدم که طراحی با کپی کردن فرق داره دیگه؟ طرف رئیس و بنیانگذارسبک به قول خودش جهانیه، بعد می بیینی لوگوی یک سازمان جهانی دیگه رو ورداشته دوتا ستاره به این طرف و اون طرفش اضافه کرده و همون شده لوگوی سبکش! دیدم که می گم! شماها که از این کارها نمی کنید.

اطلاعات بیشتر در http://www.ifmamuaythai.org

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.