بررسی ژورنال انستیتو عملکرد UFC

همونطور که احتمالا می دونید، پارسال «انیستیتو عملکرد UFC » رسما افتتاح شد. این انیستیتو علاوه بر خدماتی که به فایترهای UFC می ده درحقیقت یک مرکز تحقیقاتی هم محسوب می شه. می شد حدس زد که اگه این مرکز در انتشار نتایج تحقیقاتش بسته عمل نکنه اطلاعات خوبی ازش بیرون بیاد.
حالا چند ماه پیش حاصل این مدت فعالیتشون رو در قالب یک ژورنال منتشر کردن و گفتن می خوان این اطلاعات رو در اختیار کسانی که با فایترهای UFC کار می کنن بذارن.

به لطف یکی از دوستان تونستم یه نسخه ازش تهیه کنم و خب از اونجایی که «تک خوری» آخر و عاقبت نداره 😉 گفتم اطلاعات جالبش رو به اشتراک بذارم تا با هم ازش استفاده کنیم.

از اونجایی که این اطلاعات – که عمدتا اطلاعات آماریه – به طور خاص حاصل بررسی و تحقیق روی مسابقات و فایترهای UFC بوده، بیشتر به درد کسانی می خوره که مشخصا با فایترهای UFC کار می کنن. اما اگر فرض بگیریم که حداقل مسابقات و فایترهای هم سطح هم شرایط مشابهی دارند، اونوقت می شه گفت این اطلاعات می تونه برای تعداد زیادی از مربی ها و فایترهای MMA هم جالب و کاربردی باشه و بهشون دید بهتری برای برنامه ریزی در تمرینات و استراتژی که قراره در تمرین و مسابقات پیش بگیرن بده. حتی برای کسانی که صرفا به عنوان علاقمند این رقابتها رو دنبال می کنند یا برای رزمی کاران سایر رشته ها و محققین که خارج از این رقابتها مثلا می خوان تاثیر رده های وزنی در نوع عملکرد و تکنیکها رو بررسی کنن هم اطلاعات بعضا جالبی داره.

قسمتهای مختلف این سری پست رو می تونید از اینجا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.