مستند رزمی قسمت سوم

شبکه Fight Network شبکه ای با موضوع ورزشهای رزمی مستقر در کانادا است. این شبکه چندین برنامه تولیدی داره که ازجمله اونها می شه به برنامه Retrospective که تو هر قسمت یک فایتر از رشته هایی مثل کشتی حرفه ای، MMA، موی تای، بوکس و کیک بوکسینگ میهمان برنامه است و درباره بهترین و بدترین لحظات در مبارزاتش و همچنین ناگفته های زندگی شخصیش صحبت می کنه،

برنامه After the Fight که همونطور که از عنوانش پیداست به پشت صحنه و اونچه بعد از پایان مبارزه ها برای فایترها تو رختکن و… اتفاق می افته می پردازه و معمولا مبارزه هایی از مسابقات کیک بوکسینگ GLORY و مسابقات UFC سوژه برنامه هستند، برنامه Tristar Stories به ماجراهای باشگاه معروف Tristar که قهرمانان نامی مثل جورج سنت پیر رو به خودش دیده می پردازه و برنامه In60 که به لحظات و مسابقات خاطره انگیز و حواشی اون در یک تایم ۶۰ دقیقه ای اختصاص داره، اشاره کرد.


نه همه اما برخی از اپیزودهای این برنامه ها رو می تونید از طریق سایت این شبکه تماشا کنید. کافیه به سایت Fightnetwork.com برید و در قسمت videos یا watch روی لوگوی برنامه مورد نظر کلیک کنید تا لیست بخشها یا قسمتهای در دسترس براتون نمایش داده بشه. این مجموعه فعالیت خبری هم داره که بیشتر تو صفحه اینستاگرامشون به آدرس @fightnet منتشر می شه.

قسمتهای قبلی رو می تونید از طریق این لینک دنبال کنید

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.