آشنایی با اپلیکیشن های رزمی / قسمت دوم

اپلیکیشن FITE از اون اپلیکیشن هایی محسوب می شه که هر علاقمند مسابقات رزمی باید تو گوشیش داشته باشه! FITE یک بستر پخش رقابتهای رزمیه و به قول خودشون در سال بیش از ۱۰۰۰ رویداد رزمی رو به صورت زنده پوشش می دن. برخی از این رقابتهای تحت پوشش مثل UFC خب پولیه و به کار ما نمیاد. اما تعداد قابل توجهی از این مسابقات مثل رقابتهای KARATE COMBAT یا مسابقات SENSHI که همین چند هفته قبل برگزار شد و تعدادی از رقابتهای برخی از پروموشن های MMA، گراپلینگ، جودو، کیک بوکسینگ، موی تای، بوکس و کشتی حرفه ای رو می تونید به صورت رایگان از طریق این اپ تماشا کنید.

علاوه بر اون تعداد قابل توجهی مستند رزمی هم در این اپ در دسترسه که بیشتر اونها هم رایگان هستند. مثلا مستند “بودو هنر کشتن” Budo The art of killing که قبلا تو بخش #مستندرزمی معرفی کرده بودیم، مستد زندگی هلیو گریسی، مستند برادران موی تای، آیکیدو کاراته، مستند اسرار شائولین و امثالهم. بیشتر این مستندها تو یوتیوب هم هستن اما با توجه به مسدود بودن اون سایت دسترسی به اونها کمی وقت گیره اما تو این اپلیکیشن به راحتی بهشون دسترسی دارین.

برای دریافت این اپ کافیه عنوانش رو تو گوگل پلی یا اپ استور سرچ کنید، بعد از نصب با حساب کاربری فیسبوک یا جی میل خودتون واردش بشید(یا یک حساب کاربری جدید بسازید)، در ابتدا ازتون می خواد با تیک زدن رشته های مورد علاقه تون مثل کیک بوکسینگ و موی تای، کشتی حرفه ای، MMA، بوکس، هنرهای رزمی سنتی یا همه موارد رو انتخاب کنید و بعد وارد اپلیکیشن می شید. تو قسمت سرچ می تونید دنبال رشته یا رویدادهای مد نظرتون بگردید. اون رقابتها یا فیلم هایی که روی پوستر معرفیشون یک دکمه آبی رنگ هست که نوشته PPV پولی و اونهایی که یک دکمه سبز رنگ هست و روش نوشته FREE رقابتهای رایگان هستند.

قسمتهای قبلی رو می تونید از این لینک دنبال کنید

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.