بدون شرح!

انتشار تصویر نه چندان جالب و “بچه خوشگل” خواندن “شین کاروین” فایتر پیشکسوت UFC، توسط امیرعلی اکبری

amirrizin

آقای علی اکبری، ای کاش، ای کاش و ای کاش که قهرمان و ملی پوش سابق کشور و بواسطه آن تیتر رسانه ها نبودید! آنوقت فایتر در سطح شما زیاد داشتیم شما هم می شدید یکی از اونها. بیشترشون سرشون تو کار خودشون و تمرین و مبارزشونه، بعضی ها با اخلاق تر و بعضی بی اخلاق تر و اهل حاشیه. اونوقت این حرکات و رفتار شما هم با توجه به جو حاکم بر MMA چندان عجیب نبود و اصلا چیز با اهمیتی محسوب نمی شد. اما متاسفانه شما امیر علی اکبری قهرمان کشتی فرنگی جهان هستید و از بد حادثه در موقعیتی قرار گرفته اید که شدید عامل معرفی MMA به بخش زیادی از جامعه. آقای علی اکبری وقتی آدم در موقعیت ویژه ای قرار می گیرد، همانطور که آن موقعیت برایش مزایایی دارد همانقدر هم مسئولیت برایش می آورد. خیلی از مردمی که اصلا خط  و ربطی به ورزشهای رزمی نداشتند به واسطه شما نشسته اند پای این مسابقات. خیلی از مسئولین ورزش که نمی دانستند MMA خوردنیست یا پوشیدنی حالا می خواهند ببینند چیست آن رشته ای که می گویند قهرمان سابق کشتی واردش شده  و متاسفانه با این رفتارهای شما چقدر بد  این MMA معرفی شد و حالا چقدر سخت است قانع کردن دیگران به اینکه برخلاق تصورشان MMA دعوای خیابانی یک عده لات بی مغز نیست.

می دانید چرا جامعه ما تا این حد بی اخلاق شده؟ چون خیلی از کسانی که مردم را به اخلاق دعوت می کنند خودشان ابتدایی ترین اصول اخلاقی را زیر پا می گذارند. ای کاش حداقل آن ویدئو نمایشی را به توصیه دوستان رسانه ای تان منتشر نمی کردید. برادر من نمی شود که طرفدرانتان را به اخلاق ورزشی دعوت کنید بعد خودتان به حریفتان بگویید “خوشگله”، عکستان را هم با آن ژست و حرکت انگشت مبارکتان منتشر کنید و حریفتان را هم تگ کنید روش و تصور نکنید که برای طرفدارانتان این یعنی فرمان حمله! نتیجه اش را می توانید تشریف ببرید در صفحه “کاروین” و حتی بدتر از آن زیر همان پست خودتان ببینید.

اگر واقعا شما با این ادبیات و رفتار و کردار همین که قید حرفه ای گری پشتش باشد مشکلی ندارید، خب چرا نرفتید یا نمی روید دنبال “کشتی کچ”؟ استعدادش را دارید. حداقل در آنجا جز همین رفتار وکردارکسی توقعی ازتان ندارد. اصراری بود حتما به MMA تشریف بیاورید؟ مثل اینکه به شما هم باید گفت “داداچ اشتباه اومدی”!  با این تمرکزی که شما بیشتر از متن روی حاشیه گذاشتی احتمالا تو کشتی کچ سریعتر پیشرفت می کنی و موفق تری. راستی خبر دارید که WWE به کانر مک گرگور هم پیشنهاد داده؟!

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.