«نادرلی» در بیمارستان اعصاب و روان بستری شد

یک- آدم دوست داره وقتی حرف یا حدسی می زنه، حرفش درست از آب دربیاد که بعدش بتونه بگه دیدی درست گفتم! دیدی درست حدس زدم! دیدید حق با من بود! اما گاهی وقتها هم هست که بدش نمی یاد حرفش درست از آب درنیاد، حتی ترجیح می ده کنف بشه اما اون چیزی که حدس می زده اشتباه باشه. چند ماه قبل وقتی پستی در مورد «نادرلی» می نوشتم(اینجا) همین حس رو داشتم و متاسفم که حدسم درست از آب دراومد. متاسفانه چند روزی هست که کریم نادر آبگون درزی که اسباب خنده و تفریح صغیر و کبیر شده بود در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری شده.

دو- تعریفهای زیادی از جهان سوم شده، احتمالا می شه یک تعریف جدید هم بهش اضافه کرد و گفت جهان سوم جایی است که هنرمند و ورزشکار و آدمهای مشهورش فکر می کنند مردمی بودن یعنی اینکه مثلا اگر دیدن جایی چندتا بچه دارن به یک دیوانه سنگ می زنن، اینها هم برن کنارشون مشغول شن به سنگ زدن! نمی دونم اون هنرمندان و ورزشکاران و روزنامه نگارانی که با اشتیاق کلیپهای مسخره بازیشون با این بنده خدارو منتشر می کردند این روزها هم اون تصاویر و کلیپها رو نگه داشتن یا حذفشون کردن. نمی دونم آیا تو کشور ما مسخره کردن و به بازی گرفت حرمت یک ادم اصولا جرم تلقی می شه یا نه. اما امیدوارم این دوستان حداقل اونقدر وجدان داشته باشن که الان پیگیر بشن و ببینند اگر کاری از دستشون برمیاد به داد  این طفلک برسن. قطعا منظور از اینکه به دادش برسن این نیست که دوباره هجوم ببرن بیمارستان و زرت و زورت عکس مشترکشون رو منتشر کنن که یعنی مثلا ما خیلی باحالیم!

سه- واکنش برخی از مردممون هم جالبه! همونهایی که اگر کسی به سوء استفاده از این آدم انتقاد می کرد می گفتن شماها چشم ندارین شادی مردم رو ببینین و بابا حالا اینقدر سخت نگیرین طرف خودش دوست داره دیده بشه! حالا هرجا این تصویر منتشر شده زیرش دارن مسببین این ماجرا رو نفرین می کنن! حتی همون صفحه منتسب به ایشون هم این تصویر رو گذاشته و زیرش ملت دارن آخی حیوونکی می کنن! عجب بابا! رو که نیست! شده همون داستان کی بود کی بود من نبودم!

چهار- این که گذشت، اما همین الان حداقل سه – چهار مورد مشابه دیگه هم تو اینستا هست. آدمهای مشابهی که به همین شکل سرکار گذاشته شدن و داره ازشون سوء استفاده می شه. ای کاش حداقل کسی به فکر باشه و جلوی باقی موارد رو بگیره.

naderli

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.