اطلاعیه

واقعا دوست نداشتم و ندارم اینجا به صورت منفی از کسی نام ببرم، اما متاسفانه گاهی مجبورم. جناب آقای عادل شیرازی رو شاید بشناسید. از مربیان دفاع شخصی هستند که قبلا هم باوجود تذکر حالا دانسته یا نادانسته از مطالب آموزشی و حتی آگهی های این سایت در صفحه فیسبوک، اینستاگرام و کانال تلگرامشون استفاده کرده بودند. متاسفانه توسط دوستی مطلع شدم که این بار جزوات آموزش دفاع شخصی و پست های آموزشی که منتشر می کردم رو سرهم کردند و به اسم خودشون و برادر محترمشون به عنوان کتاب منتشر و به فروش گذاشته اند.

این تصاویر مربوط به بخشی از نسخه دیجیتال کتاب ایشونه! اگر جزوات مورد اشاره یا پستها آموزشی همینجا رو خونده باشید، می بینید که ماشالله حتی یک ویرگول رو هم جا ننداخته اند.

البته پس از انتشار این پست، ایشون تماس گرفتند، توضیحاتی دادند و گفتند که چون کتاب مذبور بصورت گردآوری بوده، از مطالب جزوه های مورد اشاره بعنوان منبع استفاده شده و در ثبت این اثر در کتابخانه ملی این موارد تماما به منبع اصلی ارجاع داده شده است و این رفرنس ها در نسخه دیجیتال کتاب به پیشنهاد ناشر، به علت نوع فرمت و کم حجم شدن کتاب از آن حذف شده است. پستی هم در همین زمینه در صفحه اینستاگرامشان منتشر کردند.

ولی در تماسی که با ناشر مربوطه داشتم مدعی شدند که آنها کتاب مورد اشاره را بر اساس مجوز ارشاد منتشر کرده اند و هیچ پیشنهاد یا دخل و تصرفی در آن نداشته اند.

می دونم که ناشر محترم در این مورد بی تقصره، اهل شکایت و پیگیری حقوقی از ایشون هم نیستم و ترجیح می دم توضیحاتشون رو به حرمت رزمی کار بودنشون بپذیرم. فقط خواستم اینجا اطلاع رسانی کنم که کسی برای این کتاب پولی نپردازه. من این جزوه هارو که خودم هم واقعا در حد کتاب نمی دونم و فقط یک جزوه ساده است، سالها پیش به رایگان گذاشتم برای استفاده علاقمندان، نه برای استفاده های اینچنینی.

شما این جزوات رو کماکان می توانید به صورت رایگان از این صفحه دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.