با ورزش کردن به دیگران کمک کنید!

دنبال انگیزه برای ورزش کردن هستید؟ دوست دارید به دیگران کمک کنید؟ دوست دارید از طریق ورزش کردن در کارهای خیریه شریک بشید؟ اپلیکیشن CharityMiles  برای همین کاره! این اپلیکیشن تقریبا شبیه سایر اپلیکیشنهایی است که ورزشکاران برای محاسبه مسافتی که دویدن؛ سرعت حرکتشون و اینجور اطلاعات ازش استفاده می کنن. اما یک تفاوت بزرگ داره و اون اینکه شما با دویدنتون عملا باعث کمک به موسسات خیریه هم خواهید شد! هرچه مسافت بیشتری بدوید میزان کمکتان هم بیشتر خواهد بود! باحاله نه؟

داستان اینه که از یک طرف یک سری اسپانسر با این مجموعه همکاری می کنند و در طرف دیگه تعدادی از موسسات خیریه و عام المنفعه معروف قرار دارن، حالا به ازای تحرک ورزشی شما که می تونه دویدن، دوچرخه سواری و حتی پیاده روی ساده روزانه باشه، این اسپانسرها مبلغ مشخصی رو به این خیریه ها کمک مالی می کنند. درواقع یک تیر و دو نشونه، هم تشویق به ورزش و هم کمک به دیگران. دست اندرکاران این اپلیکیشتن می گن تا حالا ۲٫۵ میلیون دلار از این طریق پول جمع شده و چالشی راه انداختن که تا پایان سال آینده میلادی  مبلغی بالاتر از این برای خیریه ها پول جمع کنند. از اونجایی که تو این سیستم شما پولی نمی پردازید و فقط کافیه موقع ورزش کردن از این اپ استفاده کنید، محدود به مرز جغرافیای خاصی نیست و شما هم می تونید تو این چالش شرکت کنید و سهمی داشته باشید.

جدای اون فکر می کنم ایده خیلی خوبی باشه  بچه هایی که تو کار برنامه نویسی و این داستانها هستن روی مشابه داخلیش هم کار کنن. اگر افراد مورد اعتمادی این کار رو انجام بدن و در اون طرف هم خیریه های مورد اعتمادی باشن، از اون اپلیکیشن ها و از اون چالش هایی می شه که تو ایران هم خوب جواب می ده. هم یه جورایی تشویق مردم به ورزش کردن و گسترش ورزش همگانیه و هم گردآوری پول برای خیریه ها! چی از این بهتر؟!

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.