مستند رزمی قسمت دوم

مجموعه مستند Fight Quest محصول سال ۲۰۰۷ و تولید شبکه معروف دیسکاوری Discovery که به صورت یک برنامه تلویزیونی هفتگی از سال ۲۰۰۸ از این شبکه پخش می شد، ازجمله مستندهای مشهور رزمی محسوب می شه. 
سیزن اولش شامل ۱۰ اپیزوده که در هر قسمت Jimmy Smith و Doug Anderson به یک کشور سفر و هر کدوم جداگانه به مدت ۵ روز پیش یک استاد متفاوت از یک هنر رزمی واحد تعلیم می بینن و بعد روبروی هم مبارزه می کنن.فصل اول سفر به ۱۰ کشور رو شامل می شه و به معرفی ۱۰ رشته رزمی کونگ فو، کالی، کیوکوشین کاراته، بوکس، پنچاک سیلات، ساواته، هاپکیدو، جوجیتسو برزیلی و کراوماگا می پردازه. سیزن دوم این مجموعه هم تابستان سال ۲۰۰۸ با ۳ اپیزود تولید و پخش شد.

مستند رزمی

برای تماشای این مجموعه کافیه عنوان Fight Quest رو در Youtube سرچ کنید، بیشتر اپیزودهاش موجوده.

مجموعه مستند Human Weapon یا «سلاح انسانی» محصول سال ۲۰۰۷ کانال هیستوری The History Channel که از ۱۶ اپیزود تشکیل شده و در اون به رشته هایی مثل تکواندو، نینجوتسو، پانکریشن، MMA، سامبو، کاراته، جودو، موی تای و… پرداخته می شه و همچنین برنامه تلویزیونی Rallarsving  که در ۲ فصل هر سیزن شامل ۱۰ اپیزود در شبکه ZTV سوئد تولید شده هم ازجمله مستندهای رزمی محسوب می شن که از نظر ساختار داستانی بسیار شبیه به مجموعه Fight Quest هستند.

ادامه دارد

قسمتهای دیگر را از این لینک دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.