برسی ژورنال انستیتو عملکرد UFC / قسمت چهارم

در قسمت قبل به شیوه ها و درصد آسیب دیدگی اعضای مختلف در زمان مسابقات و تمرینات اشاره شد. اما نکته با اهمیت دیگه مدت زمانیه که این آسیب دیدگی ها به طور میانگین طول می کشه. این نکته مهمیه چون نشون می ده هر آسیب دیدگی ممکنه باعث بشه فایتر چه مدت از میادین دور بمونه. در این آمارهم نکته جالبی وجود داره؛ درحالیکه به طور میانگین از نظر میزان وقوع آسیب دیدگی تکنیکهای «استرایکینگ» تقریبا در صدر هستند، اما به نظر می رسه شدت آسیب دیدگی هایی که از تکنیکهای «گراپلینگ» بوجود میان بیشتره. 


برای مثال درحالی که مدت زمان آسیب دیدگی تکنیک «هوک» ۵۳ روز، ضربات پا ۴۸ روز، بلاک کردن ضربات پا ۵۸ روز، تکنیک «جب»(باعث بیشترین آسیب دیدگی ها) ۵۸ روز و ضربات آرنج ۵۴ روز بوده، مدت زمان آسیب دیدگی ناشی از گراپلینگ ۱۲۹ روز، «تک داون» ۱۱۲ روز و برخورد با کف کیج ۶۱ روز بوده.

البته همونطور که اشاره شد این نتایج تقریبی است، مثلا مدت آسیب دیدگی که از تکنیکی مثل «اسلم» بوجود اومده میانگین ۴۵ روزه که از اکثر ضربات دست و پا کمتره.

درضمن این آمار از آسیب دیدگی هایی به دست اومده که به انستیتو گزارش شده و حدس زده می شه بخش زیادی از آسیب دیدگی هایی که در زمان تمرینات اتفاق افتادن به انستیتو عملکرد UFC گزارش نشده باشن.

قسمت های قبلی را می توانید از طریق این لینک دنبال کنید

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.