آموزش دفاع شخصی ویژه مهاجرین

دفاع شخصی مسافران

* توضیح مختصر درباره دوره در فایل صوتی بالا و توضیحات تکمیلی در متن پایین خدمتتون اراده شده.

 

  این روزها شاید خیلی ها در تدارک مهاجرت باشن. مهاجرت علاوه بر همه ی دردسرها و استرس هایی که داره، می تونه در بحث امنیت هم برای شخص نگرانی هایی به همراه داشته باشه. خصوصا در اوایل کار که شما هنوز با محیط جدید وقف پیدا نکردید و به قول معروف راه و چاه زندگی در شهر یا کشور جدید دستتون نیومده. از طرفی در فراز و نشیب کارهای اداری و ترجمه مدار ک و همه ی بدو بدوهای ماه ها و هفته های آخر، دیگه زمانی برای شروع یادگیری یک مهارت جدید – خصوصا مهارت هایی که نیاز به زمان دارن – نیست. این کارگاه آموزشی  دقیقا برای شما تهیه شده.

شمایی که در تدارک مهاجرت هستین یا مثلا فرزندتون داره به شهر یا کشور جدیدی می ره و یا اصلا قصد دارین اولین سفرتون رو به تنهایی برین و خب نگرانی هایی دارین. از طرفی دیگه فرصت و تایمی هم برای کلاس رفتن و شروع یادگیری مهارتهای دفاع شخصی ندارید. این کارگاه آموزشی بنابر انتخاب شما در یک نصف روز(حداقل ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه) یا در دو جلسه برگزار می شه و در اون چندتا تکنیک ساده و کاربردی و مجموعه ای از اطلاعات و ترفندهایی که در طول سفر و اوایل مستقر شدن در محل اقامت جدیدتون می تونه به افزایش امنیت شما کمک کنه رو یاد می گیرد و با هم تمرین می کنیم.

البته اگر فرصت کافی داشته باشین، دوره بقا در شهر خب خیلی جامع تره، ولی اگر فرصت کافی نداشته باشین، این کارگاه به قولی نقش Last Second رو داره و مثل بلیط لحظه آخری توی آموزش عمل می کنه!

فکر می کنم هرچقدر هم درگیر باشین، دیگه یک نصف روز رو می تونید اون وسط برای افزایش ایمنی تون وقت بذارین. هزینه این کارگاه هم شاید حتی از هزینه ترجمه مدارک تون کمتر بشه. مثل سایر دوره ها و کارگاه های آموزشی من، بعد از پایان کارگاه و فقط درصورتی که از آموزش ها راضی بودید هزینه اون رو پرداخت می کنید. پس نیازی نیست از لحاظ هزینه ای که می کنید و کیفیت آموزش نگرانی داشته باشین.

——–

مدت دوره: به انتخاب شما در یک جلسه ی حداقل ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه ای(یک نصف روز رو براش در نظر بگیرید) یا دو جلسه ی حدودا ۲ ساعته به صورت خصوصی.

مکان: در محل مورد نظر خود شما (نیازی به فضای خاصی نیست، یک اتاق معمولی هم کافیه).

زمان: با هماهنگی هم، روز و ساعت آموزش و تمرین رو مشخص می‌کنیم. چون آموزش به صورت خصوصی هست امکان برگزاری اون در هر ساعت و هر روزی(حتی ایام تعطیل) هست.

هزینه: ۱ میلیون هزار تومان که بعد از پایان کلاس و فقط اگر از آموزش ها راضی بودین می پردازین.

تماس جهت رزرو و ثبت نام

——–

دوره بقا در شهر
دوره ویژه نوجوانان
کارگاه های آموزشی نینجای کوچک من ویژه کودکان

——-

* هرگونه کپی برداری از عنوان، متن تبلیغاتی و محتوای آموزشی این دوره موجب پیگرد قانونی است.
یک دیدگاه بر “آموزش دفاع شخصی ویژه مهاجرین
1 بازتاب‌ها و بازخوردها برای "آموزش دفاع شخصی ویژه مهاجرین"
  1. […] بیشتر در مورد این کارگاه رومی تونید در این صفحه مطالعه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.