دریافت رایگان مجله بودو اینترنشنال

دو- سه دهه قبل اگر رزمی کاری می خواست ببینه تو دنیای هنرهای رزمی چه خبره و کی به کیه، تقریبا هیچ راهی وجود نداشت، جز پیدا کردن یک مجله رزمی خارجی مثل «بلک بلت»، «تکواندو تایمز» یا «اینساید کونگ فو» که البته خودش کار حضرت فیل بود اما شما رو به دنیا وصل می کرد و هیجانش وصف نشدنی بود. بعد کم کم نشریات رزمی داخلی پیدا شدن، اینترنت وارد کشور  و همه گیر شد و رسیدیم به امروز. این روزها دیگه واقعا دیدن یک مجله رزمی خارجی نه اون هیجان رو داره و نه اون کارکرد سابق رو. با این گرونی ارز تهیه این مجلات از نظر مالی هم به صرفه نیست. با این حال شاید بعضی ها از سر کنجکاوی یا علاقه به دسترسی سریع و بدون واسطه به منابع اصلی و یا هر دلیل دیگه ای بخوان سرکی به این مجلات بکشن، بدون اینکه بخوان هزینه بالای اونها رو بپردازن یا از نسخه های کپی غیر قانونی موجود در اینترنت دانلود کنن. اما واقعا راهی هست؟ خب آره!

تو سالهای اخیر برخی از این مجلات تصمیم گرفتن نسخه دیجیتال مجلشون رو به رایگان تو اینترنت منتشر کنن، قاعدتا نه به خاطر من و شما! به خاطر اینکه با این کار ناگهان مخاطب چند برابری در گوشه و کنار دنیا پیدا می کردن و خصوصا اگر خودشون به غیر از انتشار مجله تولید کننده محصول یا ارائه دهنده خدماتی بودند، می تونستند از مجلشون بعنوان یک کاتالوگ هم بهره ببرند.

 

یکی از این نشریات مجله «بودو اینترنشنال» بود. مجله بودو که مجله شناخته شده ای هم هست متعلق به انتشاراتی به همین نام می شه که حدود ۳۵ ساله تو کار تولید کتاب و ویدئو های آموزشی با موضوع هنرهای رزمی است. این مجله تنها مجله رزمی (وحتی شاید ورزشی) در دنیاست که در نسخه های متفاوتی به ۹ زبان منتشر می شه! انگلیسی، اسپانیولی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی و حتی ترکی.

شما می تونید هر ماه نسخه انگلیسی (و برخی دیگه از این ۹ زبان) این مجله رو با وجدانی آسوده به رایگان و کاملا قانونی دانلود کنید. حتی شماره های گذشته این مجله هم برای دانلود موجوده.

پ.ن: قبلا در دسترسی به این سایت مشکلی وجود نداشت. امروز که چک کردم باز هم برای خود سایت مشکلی نیست اما ظاهرا سایت ثانویه ای که مجلات درش بارگذاری شده جدیدا «چیز» شده! بنابراین اگر دیدید تو صفحه مربوطه اسم مجله هست اما چیزی لود نمی شه باید از «چیز شکن» استفاده کنید. دیگه خودتون واردید دیگه!

مازیار عبداللهی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.